dinsdag 1 februari 2011

SFEERBEELD GROEPSPORTRET

Vandaag heb ik mijn ideeën over het groepsportret meer visueel gemaakt. Ik ben gaan brainstormen over wat ik nou precies wou gaan doen met de groep. Mijn idee was om een panorama te maken. Alleen zit ik dan met mijn beeldverhouding van 3:4. Vorige week sprak ik met Jan en hij gaf mij de tip om een foto te maken waarin 4 foto’s in 1 zitten.  Je krijgt dus eigenlijk een 4 luik. Ik wil de groep in een vierkant zetten en vanaf elke kant een foto maken (tekening volgt nog)
Deze 4 foto’s wil ik dan naast elkaar (2x2) uitbeelden.Als lokatie kies ik voor het Kralingse bos. Aangezien de bomen in het park geheel kaal zijn en de structuur daarom een stuk sterker word hoop ik dat de bomen een soort grafisch effect in de achtergrond krijgen (foto 1) Dit omdat de klas een grafische klas is.
Deze week ga ik een mailtje versturen en wellicht even langs de klas om te vragen wat hun het beste uitkomt. Meer info volgt!


SFEERBEELDEN











Geen opmerkingen:

Een reactie posten