zondag 13 februari 2011

GROEPSFOTO

Helaas helaas helaas!
Ik kamp met wat problemen rondom het groepsportret. Vorige week donderdag stond ik netjes op lokatie te wachten, toen de mentor mij een email stuurde (lang leven mijn iphone). Hij had eens even in de klas gekeken en van de 22 man waren er maar ongeveer 15 op school. Hij vertelde mij dat hij verwachte dat een hoop leerlingen te druk waren, en of het niet een idee was om de fotoshoot te verzetten. 'It's youre call' waren zijn woorden.
Ik kon mij wel in het idee vinden. Als er 15 man op school waren kon je er vergif op maken dat er nog ongeveer 3 leerlingen niet zouden komen omdat ze geen zin hebben. Dan blijft er niet veel meer over. Ik stemde dus toe en ben met lege handen terug naar school gegaan.

Deze week ga ik ze poging 2 wagen! Wie er komt staat op de foto en wie ervoor kiest om thuis te blijven heeft pech.
Ook ben ik ondertussen opzoek naar een nieuwe locatie. Het park dat ik had gevonden was in het echt grauw, lelijk en niet zo goede inspiratiebron. Dit keer wil ik ze ergens op de rotterdamse havenkade neerzetten. Het locatieonderzoek volgt nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten