dinsdag 25 januari 2011

AFSTUDEREN, PFFFF!!

Lieve Bloggers,
Jeetje wat is het alweer een lange tijd geleden dat ik op mijn blog heb gepost. Ik heb mijn stage bij Frank goed afgerond en ik heb daar een super leuke tijd gehad.
Ik heb genoten van mijn (vond ik zelf) wel verdiende vakantie en ben toen aan de slag gegaan bij foto Visser. Daar heb ik 3,5 maand samen met Marleen een hoop mogen leren over productfotografie.
Na een lang jaar met stage sta ik hier dan… Het is 2011 en de tijd van het afstuderen in begonnen. Ik vind het heel erg spannend en soms ook lastig maar aan de andere kant geeft het vooruitzicht van een mooie expo mij ook wel weer hoop en vreugde.
Ik zal proberen zo nu en dan wat te schrijven over mijn processen en natuurlijk laat ik hier mijn gehele voortgang zien van mijn proeve van bekwaamheid. Volg me dus weer opnieuw ;-) En hopelijk zie ik een hoop van jullie eind April al onze expo’s bewonderen…
Voor nu een super fijn 2011 en tot snel ;-)
Liefs Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten